همسات الحب


 
الرئيسيةالتسجيلدخول
دردشة همسات الحب الكتابية
Digi4Chat.Com Hosting Chat Digi4Chat V7 Combo DigiChat.
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
zoma
 
mamm2010m
 
مــوكــــــا
 
abo3ali
 
sarah2011
 
Rudy
 
ساسو
 
Soly
 
tiamoo
 
dodo
 
المواضيع الأخيرة
» دمعات عن حب الرسول صلى الله عليه وسلم
الأربعاء أبريل 07, 2010 10:25 am من طرف عشان الحب

» سيرة الصحابيات .. صفحات مشرقة
الأربعاء أبريل 07, 2010 10:22 am من طرف عشان الحب

» يوميات سي السيد والست امينه
السبت أكتوبر 10, 2009 5:10 pm من طرف مــوكــــــا

» صاحبة السكون الصاخب ..........
الجمعة سبتمبر 04, 2009 6:38 pm من طرف مــوكــــــا

» لعبة الصور الرياضيه .. جديده
الأحد أبريل 05, 2009 7:42 am من طرف zoma

» ابراموفيتش أفضل لاعب في ايطاليا
السبت مارس 28, 2009 6:39 am من طرف zoma

» قائمة بأسماء أولاد النبي ( صلى الله عليه وسلم )
الخميس مارس 05, 2009 1:48 am من طرف mamm2010m

» من هو النبى محمد رسول الله
الأربعاء مارس 04, 2009 5:52 pm من طرف tiamoo

» نزار في سطور .....
الثلاثاء مارس 03, 2009 3:36 pm من طرف abo3ali

» موقف الحضرى من النادى الاسماعيلى
الأربعاء فبراير 11, 2009 11:55 am من طرف Rudy

» لجعلتها سجدةً واحدة
الإثنين فبراير 09, 2009 5:08 pm من طرف مــوكــــــا

» هَلْ لَكَ مِنْ أُمٍّ
الجمعة فبراير 06, 2009 8:56 pm من طرف مــوكــــــا

» الموافقة على سفر أبو تريكة لنيجيريا.. ومشاركته في السوبر مازالت محل شك
الخميس فبراير 05, 2009 6:05 pm من طرف mamm2010m

» معنى أسماء الأنبياء والرسل
الخميس فبراير 05, 2009 12:27 pm من طرف mamm2010m

» قصة موسى علية السلام
الخميس فبراير 05, 2009 12:23 pm من طرف mamm2010m

» قصة اسماعيل علية السلام
الخميس فبراير 05, 2009 12:22 pm من طرف مــوكــــــا

» لكل اللي بيعشق فيروز
الأربعاء فبراير 04, 2009 7:23 pm من طرف abo3ali

» كاريكاتير صلاح جاهين
الثلاثاء فبراير 03, 2009 9:23 pm من طرف abo3ali

» الموافقة على سفر أبو تريكة لنيجيريا.. ومشاركته في السوبر مازالت محل شك
الثلاثاء فبراير 03, 2009 5:51 pm من طرف mamm2010m

» بروس ينعي فرصة زكي الضائعة وهيوز يتهمه بالاستفزاز
الثلاثاء فبراير 03, 2009 2:26 pm من طرف mamm2010m

النتيجة الشهرية

شاطر | 
 

 يوميات سي السيد والست امينه

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
abo3ali
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 803
العمر : 30
المزاج : اكتئاب
عارضة الطاقة :
50 / 10050 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الأحد فبراير 01, 2009 7:40 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا يا alone على تعليقك ونورت المنتدى
وعندك حق يا موكا انا هخلي سي السيد اطيب من امينه بتاعة 20009 اللي طلعت عين الراجل

بعد ما امينه تقول الكلام ده يرجع سي السيد ويقولها
يعني انتي لازم تعصبيني يا امينه ماتقولي بالهداوه انتي عايزه وانا عنيا ليكي ..... اامري يا ستي اجيبلك ايه وانا راجع ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مــوكــــــا
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1333
المزاج : رايق
عارضة الطاقة :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 27/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الإثنين فبراير 02, 2009 6:22 pm

هاتلى طلبات البيت يعنى كان لازم اعلى صوتى عشان تتكلم معايا كويس يعنى
انا مش فاهمة دماغ الرجالة اليومين دول راكبة ازاى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الحب المستحيل

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 159
العمر : 39
عارضة الطاقة :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 28/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الإثنين فبراير 02, 2009 7:01 pm

وطبعا اول ماامينه تقلب على الوش التانى سى السيد يكش ويبدا يورى جنيته وطيبته
معلش يا امونه يا روحى انتى عارفه ضغط الشغل بقى وبهدله الاتوبيس (بينى وبين نفسه امونه كتك داء الميه فى ركبك فينك يا هيفاء وفين الواوا مش امينه اللى محروقه مرتين )يفوق على صوت امينه ماتفوق يا راجل وتتلحلح وتنزل تجيب طلبات البيت بلا وكسه (وطبعا فى دماغها صورة مهند ونور وببتنهد من معاميقها بريحه اجدعها فحل بصل)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rudy
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 545
العمر : 29
المزاج : مفروسه
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 17/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الإثنين فبراير 02, 2009 7:25 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلو اوي اللي انت كتبته يا الحب المستحيل

يروح سي السيد ويشتري طلبات البيت وطبعا يتأخر على ما يرجع لأمونه الغلبانه اللي مستنياه عشان تعمله الاكل
وبعد ما الباشا شرف وحط الحاجه في المطبخ دخلت امونه عشان تشوفهم
بس طلعت وهي بتزعق : ايه ده يعني راجع بعد ساعه وكمان جايب الحاجه اي كلام ...... الطماطم كلها مفعصه ومضروبه اه ما هو على رأي المثل الحاجه تقول النيني نيني لما يجي خايب الرجا يشتريني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mamm2010m
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1388
العمر : 29
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الثلاثاء فبراير 03, 2009 2:18 pm

ايه يا بنت الكلام اللي انتي بتقوليه ده عليا الطلاق أجيلك أديكي على دماغك
دانتي اللي مش بتشوفي
والطماطم دي مش هتتقندلي على راسك وتعصريها
يبقى متكتريش في الكلام لكسرلك عضمك

معلش يا جماعة أصلها وقعت مع صعيدي
هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rudy
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 545
العمر : 29
المزاج : مفروسه
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 17/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الثلاثاء فبراير 03, 2009 8:22 pm

تكسر عظم مين يا راجل يا بيئه يا رجعي ..... انت فاكر البلد سايبه ولا ايه
ده انا اجيبلك بابي ومعارفه اللي من اول مدير الامن لغايه وزير الداخليه ... واخليهم يعتقلوك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mamm2010m
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1388
العمر : 29
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الثلاثاء فبراير 03, 2009 8:49 pm

مش بقولك انك اجنيتي
وعايزة تتربي من أول وجديد
لم والوحدة تقول لراجلها كده يبقى ناقص ايه غير انها تعملة حمار وتركب عليه
متشوفيش نفسك يا ولية لحسن ميطلعش عليكي نهار
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ساسو
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 522
العمر : 21
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 28/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الخميس فبراير 05, 2009 11:10 am

طب بص ياسيكو احنا نعمل معهدة سلام عشان انا عارفة انك مش هتسلك معايا ياحبيبى
بقولك اية ةماتيجى تعزمنى انهاردة على العشاء ونجيب باى ومامى معانا اية رايك نردلهم اى حاجة من جمايلهم عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mamm2010m
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1388
العمر : 29
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الخميس فبراير 05, 2009 12:36 pm

أعزمك ايه ياوليه اختشي على دمك شوية
هو أنا بتاع أكل برة البيت
وفين الجمايل دي بتاعت باباكي ومامتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مــوكــــــا
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1333
المزاج : رايق
عارضة الطاقة :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 27/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الجمعة فبراير 06, 2009 5:12 pm

حلوة سيكو دى ياساسو
بص ياسيد ياجوزى ياحبيبى انا عايزة اعمل معاهدة سلام عشان نكون كويسين مع بعض ياحبيبى ونبطل مشاكل بقى العيال جالهم
حالة نفسية منك ياخى
اية رايك ياعبيبى Laughing

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mamm2010m
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1388
العمر : 29
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الجمعة فبراير 06, 2009 5:21 pm

سلام ايه يا ست انتي
و احنا في حرب ولا ايه انتي تفكري نفسك بتتكلمي مع مين
انتي لازم تسمعي الكلام وتقولي طيب
ماشي ولا لأ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Rudy
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 545
العمر : 29
المزاج : مفروسه
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 17/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الجمعة فبراير 06, 2009 9:31 pm

اوكي يا سيكو يا حبيبي
يعني كلمه حاضر اللي هتريحك ... طب حاضر ... حاضر وكمان حاضر عشان خاطرك
بس وحياتي عندك يا سيكو تعالى نعمل هدنه نريح فيها اعصابنا ونبطل خناق ..... ها قولت ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مــوكــــــا
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1333
المزاج : رايق
عارضة الطاقة :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 27/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   السبت فبراير 07, 2009 9:57 am

يلاهوى سيد لما سمع سيكو دى هرب
ههههههههههههههههههههه
وحشيتنى ياروبى ياقمراية المنتدى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mamm2010m
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1388
العمر : 29
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   السبت فبراير 07, 2009 10:57 am

سيد عمره ميهرب
وأنا موافق ع الهدنة دي
بس والنبي بلاش سيكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tiamoo
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 488
عارضة الطاقة :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الأحد فبراير 08, 2009 1:06 am

اهرب من مين منك انتى اوعى تنسى نفسك وايه سيكو ديه لمى نفسك بدل مديكى قلم على وشك ارجعك اصلك راجل تانى والهدنه انا مش موافق عليها البادى اظلم والايام دول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hmsatel7ob.up-your.com
abo3ali
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 803
العمر : 30
المزاج : اكتئاب
عارضة الطاقة :
50 / 10050 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الأحد فبراير 08, 2009 4:35 am

وحشتنا مووووووووت يا تيامووووو
ايوه كده خليك معانا لاني لوحدي مش قادر على امينه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mamm2010m
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1388
العمر : 29
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 01/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الأحد فبراير 08, 2009 4:42 pm

حمد الله على السلامة يا تيامو
ويسلم قولك يا راجل دا أنا تعبت من الكلام لوحدي بعد مهرب أبو علي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الأحد فبراير 08, 2009 7:00 pm

ماشى ياسيكو وحياة مامى لاوريك انا مش قاعدالك ثانية فى البيت
هو ايه اصله ده شخط ونطر وزعاق كل شوية اعصابى تعبت
ياااااااااااااااااااااااااااااااااى ايه ده سوفاج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
abo3ali
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 803
العمر : 30
المزاج : اكتئاب
عارضة الطاقة :
50 / 10050 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الأحد فبراير 08, 2009 8:25 pm

مع الف سلامه والقلب دعيلك ..... تحبي اساعدك في تحضير الشنطه ولا تحبي اتصلك بتاكسي العاصمه يجي ياخدك على بيت السيد الوالد ؟؟؟؟؟..... اي خدمه انتي تأمري ..... عشان بس ماتقوليش اني مقصر معاكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sarah2011
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 732
العمر : 27
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 29/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الإثنين فبراير 09, 2009 3:15 am

انت و ربنا نسيت نفسك البيت ده بيتى و لا انت ناسى يعنى انت اللى مع السلامه يا اخويا و القلب داعيلك و متنساش و انت ماشى تجيب الجرايد و تقرا الحوادث لسه واحده قاتله جوزها امبارح بسم الفيران عشان قالها لا عشان تعلاف انى طيبه معاك يلا يلا عايزين نروش مايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الحب المستحيل

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 159
العمر : 39
عارضة الطاقة :
50 / 10050 / 100

تاريخ التسجيل : 28/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الإثنين فبراير 09, 2009 3:19 am

نروش ميه انا طول عمرى بقول انى متجوز حلاق محدش مصدقنى وبعدين بيتك ايه يامو بيت انتى نسيتى العشه اللى كنتى عايشه فيها في بيتكم انا اللى غلطان اللى عرفتك البانيو بعد الجردل والكنكه وياله يا حجه على بيت ابوكى واللى تقدرى تعمليه اعمليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مــوكــــــا
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1333
المزاج : رايق
عارضة الطاقة :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 27/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الإثنين فبراير 09, 2009 7:08 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
الجردل دة الى كنت بتدخل تاخد فية دش وتقول كمان
العب بعيد يابنى لحسن والله اصحى العيال يقومو يشوفو ابوهم وعمايلة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo3ali
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 803
العمر : 30
المزاج : اكتئاب
عارضة الطاقة :
50 / 10050 / 100

مزاجك اليوم :
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الإثنين فبراير 09, 2009 9:43 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الله ينور عليكوا يا جماعه

ايه رأيكوا نغير المشهد ؟؟؟؟
سي السيد بعد مازهق من الخناق مع الست امينه نزل وسابها وراح للرقاصه اللي بيسهر عندها وروح البيت الساعه 4 ونص صباحا
طبعا راجع مبسوط ومروق وبيغني

الست .. الست .... الست لاما ..اها ...لاما لاما ....

وفجأه لاقى الست امينه واقفه ادمه وعينها بطق شرار
فسألها : ايه يا امونه اللي مصحيكي لغايه دلوقتي ؟؟؟؟ ....... مانمتيش ليه يا حياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sarah2011
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 732
العمر : 27
عارضة الطاقة :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 29/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الثلاثاء فبراير 10, 2009 3:23 am

حياتك مين يا ابو حياه جايلى وش الفجر و مبسوط اوى سعتك و لا كانك عملت حاجة طبعا كنت مع الهانم اللى نستك ان ليك بيت و ولاد لما يشوفو ابوهم جاى وش الصبح حيعملو زيه قومو يا عيال شوفو البيه ابوكم جاى امتى و عامل ازاى
اهى حريقه ب حريقه و انت اللى ابتديت يا سيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مــوكــــــا
عضو شغال مية مية
عضو شغال مية مية
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1333
المزاج : رايق
عارضة الطاقة :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 27/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات سي السيد والست امينه   الثلاثاء فبراير 10, 2009 1:40 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
اية الاغنية دى يابو على
بجد ضحكتنى
فين سيكو عشان يرد على سارة قصدى امونة الامورة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
يوميات سي السيد والست امينه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
همسات الحب :: مـنـتــــــــــــدى ايــــــــــــام زمـــــــــــــان :: العاب مع نجوم زمان-
انتقل الى: